I'm not ready to go.

Jag vill ha ett eget kit där man kan göra gelenaglar. Jag hittade ett som går på 700kr, funderar på att slå till då jag kommer hem från utlandet. Hade varit riktigt grymt att kunna göra på mig och mina vänner.



Puss!

Skrivet av: haha klara

ååh vad fint köp enligt mig!! :D VAR ÄR DET DU SKA ? UTOMLANDS VART SKA DU haha , jag sitter ocgh undrar det var eviga sekundddd ! men jag älskar dibn blogg , kollar alltid din först den är så underhållande , ceep it up girl lägg in lika många inlägg som du gör, det är så din blogg blir bra, jag hoppas verkligen för din skull att du får ennu mer läsare !! :D<3 tacksam för svar var du ska utomlands

2010-04-26 - 20:19:56

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0