John mayer - Slow dancing in a burning room







Malin om Technologic:
Ojdå, gick det att ändra nu från "över 18 till under 18"? Du är fan patetisk..
IP: 85.11.34.141


Felice svarar:

Jo! för att jag kontaktade kundtjänst. Såg det inte som ett större problem, för om någon frågade mig om jag var 90a så sa jag som det var, att jag är född år 93. Och killen som du såg att jag haft en konversation med, är en gammal fling, och han vet definitivt hur gammal jag är. Du behöver inte komma och hysa agg mot mig för någonting du inte har en susning om.

Okej, att du har åsikter. Men när du lägger fram din kommentar som att du kände mig, så blir jag otroligt defensiv. För vad jag har utgått i din kommentar så känner du mitt yttre, den bilden du skapat om mig, den bilden du fått pågrund av vad andra har sagt. Du faller för grupptrycket, how sad? Man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad. Jag tycker det är otroligt barnsligt av dig dock att ta det hära genom mig på kommentatorsfältet, det säger ganska mycket om dig som människa. Det enda jag vet är att du heter Malin, men du är som ett sandkorn i öknen, inte så speciell att jag ska känna igen dig. Så bevisa din mognad och kontakta mig utanför datorn, så ska vi se om din åsikt stannar detsamma.
I be a bitch beacuse I can.


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0