On laroy I shake it.



aa om John mayer!:

med vem ska du till turkiet?
hur länge ska du va drä?
kmr du blogga i turkiet? :D
1. Jag ska åka till turkiet med mami och m.fl.
2. Jag kommer vara dära en vecka :)
3. Ja, det kommer jag göra. Om jag får tillgång till trådlöst internet. Men det kommer inte bli lika täta updates som nu,.

lilleN om John mayer!:
SHIT , JAG HAR LÄNGE VELAT HA EN PIERCING OCH MEDANS DU ENNU HAR ETT HÅL MI NAVELN SÄTT IN EN PIERCING , GUMMAN LILLA DET ÄR JÄTTE FINT!!! :)

oj förlåt för att det blev stora bokstv men rokade ha på caps.

tacksam för svar!
Jag ska sätta in en piercing så fort jag hittar en som passar mig :)

anna om It's not a silly little moment.:
hejhej! jag skulle vilja ha kontakt med dig ang. lägenhet i luleå. Jag går andra året på mode och design i luleå och har hört att du bott ute på malmudden i en lägenhet uthyrd i andra hand. skulle gärna vilja få kontakt med den personen som hyr ut den lägenheten och undrar om du har några kontaktuppgifter som jag kan använda mig av?

MVH Anna :)

Du kan kontakta mig på [email protected], så kan vi prata närmare om det =)



lovisa om Boten anna:
i love din blogg så mycket , den är såå underhållande! =)<3

Tack för dina fina ord! Det känns jättekul för mig att du gillar min blogg =)


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0