Rainbow



madde  om FAKE-BLOGG:
HAHAHAHA! Fyfan vilken missbildad människa, hon kan inte ha bra självkänsla när hon tar dina bilder. Du får börja märka alla bilder i hörnet med "modeisdelicious.blogg.se" så kanske hon slutar :)
Du inser väl att det är tusentals bilder jag måste märka då? haha! PALLA....


hejhjejhe om FAKE-BLOGG:
kul att det står uppe på fliken FAKE-BLOGG ? haah
Vart hittade du det? :O


UTTRÅKAD var ordet = katrina om This is gonna take a long time, please give me a sign. I can't take no more.:
ska du inte fixa ny designer/header ? länge sen , börjar bli uttråkad
Jo! Jag hade faktiskt tänkt ta nya utomlands :)


ida om This is gonna take a long time, please give me a sign. I can't take no more.:
Haha, helt sjukt.. när man följt din blogg länge och fått se hur du själv och andra skrivit att du skulle vara dryg går det verkligen inte att föreställa då man hör dig prata i videobloggen, helt söt och snäll får man ju intryck av:')
Tack! så himla snällt sagt av dig :)


jennifer  om This is gonna take a long time, please give me a sign. I can't take no more.:
joo nu funkar det! Pratar du sådär på riktigt elle bara för du är sjuk? Det är jättelkul med viedoblogg så fortsätt med det!! Du är jättesöt verkligen, hade du löshår i videon ? :)
Jag har faktiskt ingen aning. Vad syftar du på för speciellt? min röst eller? haha! Jag är lite trög idag, haha :) Tack, vad snällt sagt! Jo det hade jag =)


lolo om Oh boy! If you ever have to let me down.:
vad fin du är :) vad andvärnder du fr smink en vardag? vad för puder andvänder du? vad tvätter du bort ditt smink med , vilka produkter och vad smörjer du in etfer om du gör det? har du finnnar ? :D
love your blog girl!


På en vardag använder jag foundation, rouge, eyeliner och maskara. Jag använder inget puder, utan foundation istället. Jag har produkter från biotherm som jag tvättar av mig sminket med. Och sen så smörjer jag in mig med en återfuktande kräm från aco. Jo, klart jag får finnar, men det är inte ofta! =)
Puss!


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0