Sex and the city

I don't know where to start, or where to stop.

"Jag har miljoner tankar i huvudet och mitt hjärta går på högvarv, jag är påväg att få en panikångest attack. Jag vill bara krypa ut ur mitt eget skinn och kasta mig utför ett berg. Jag vet inte vart alla känslor kommer ifrån, jag vet inte om det är lycka eller ondska som pratar med mig. Jag vet att jag inte har några förpliktelser till någon människa, men varför repterar jag bara samma händelse om och om igen. Hur jag hade kunnat säga det, om jag ska säga det och hur jag ska kunna be om förlåtelse.

Jag vet att man är två om allting och att jag var fullt medveten om mitt beslut, men varför ger ångesten mig svårt att acceptera det faktum om att jag kanske, eller att jag inte borde. Jag vill bara våga, hoppa, jag vill kasta mig in i dom ord jag aldrig sagt, dom orden jag aldrig trodde jag skulle våga säga, eller de ord jag aldrig skulle våga höra tillbaka. Att älska eller att inte älska, det är frågan..

Jag har varit så insnöad på vad som är rätt, hur det ska kännas rätt och utifrån det, hur man ska gå tillväga med det som tynger en. Men jag kan inte bearbeta om jag inte vet vad problemet är. Jag vill bara vara en sagoprinsessa med en prins, en vit häst och ett lycklig slut.

Men är kärlek verkligen en dans på rosor? Eller är det så att vår kärlek blir starkare av att kämpa tillsammans? through the good and bad times.."


“When you're young, your whole life is about the pursuit of fun. Then, you grow up and learn to be cautious. You could break a bone or a heart. You look before you leap and sometimes you don't leap at all because there's not always someone there to catch you. And in life, there's no safety net. When did it stop being fun and start being scary?”

Skrivet av: Anonym

är du verkligen uppe så här länge på vardagar:O är imponerad! hur orkar du isåfall med skolan och vilken tid stiger du upp då? svara gärna, puss!!

2010-04-13 - 17:42:37

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0