Show me how to lie



Anonym om Sex and the city:
är du verkligen uppe så här länge på vardagar:O är imponerad! hur orkar du isåfall med skolan och vilken tid stiger du upp då? svara gärna, puss!!
Jag går inte i skolan längre, har valt att hoppa av och byta linje. Mode och design var ingenting för mig. Men vanligtvis då jag gick skola så gick jag upp halv 8.

Anonym om I'm ten miles from town, and I just broke down.:
tagit ut piercingen?
Jo, jag insåg efter ett tag att den inte riktigt passade min stil. Hamnade väl i någon typ av svacka i stil-träsket;)


s om Walpurgis (valborg):
saknar du felicia någon gång? ni verkade passa så himla bra ihop. Jag kommer ihåg då jag var liten, såg verkligen upp till er, haha. Hoppas ni hittar tillbaka till varann i framtiden

Det är klart jag gör. Vi gjorde allting tillsammans, det var jag och hon mot världen. Det är omöjligt att inte sakna någon som var som en syster, någon som man såg som sin familjemedlem!

Skrivet av: Anonym

Stämmer det att du är tillsammans med Johan Lidman? Om det stämmer så tycker jag att det är riktigt roligt :)

2010-04-13 - 22:20:57

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0