Underbara helg!

Jag har haft 2, helt underbara dagar i luleå.

I fredags så var vi hemma hos min chef, Chim. Där bjöds det på 50års fest, riktigt kul. Kvällen innehöll sång och dans. God mat, show, massor med alkohol och ett trevligt nattsamtal.

I lördags så förfestade vi hemma hos Vincent. Sedan begav jag, Linn och Elin oss mot cleo. Kan ju dock älska att vi slapp köa och fick gå före alla andra. Efter ett antal drinkar, galenskaper på dansgolvet och nya bekantskaper så gick vi förbi statoil där vi köpte nattmat och efter det så gick vi på efterfest. Efterfesten levererade bra, med inte mindre pinsamma tjejer, men någon måste ju bjuda upp på sådant också (?) vi var 5 stycken som sov i samma säng, vilket resulterade till att vi inte somnade förens 9 i morse.

Sen när det var dags att börja traska in mot stan så bestämde sig, Jag och Linn för att ta en god lunch på östernspärla, som jag har saknat det alltså.



Nya naglar

Thaidans.

Det var ett långt buffébord, jag var i himlen typ.

en singha på detta, halloj!

paketöppning



moi.

Det bjöds på mycket dans.

Bow

Sedan vart vissa för trötta.

Lördagen:

cleo/statoil/höga klackar/ efterfest/ mysterium..











babygirl

Johan och Linn!

Såja! jag har fler bilder, men mer än så får ni inte se :)

Skrivet av: Linn

HAHA fyfan inte rättvis bild du la ut på mig hun!

2010-04-04 - 00:36:45
Blogg: http://jfsn.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0