VART ÄR MINA SKOR?

Jag har beställt 3 par skor som förhoppningsvis kommer snart. Ett par converse, den smala modellen. Ett par läckra kilklack skor i mockaimitation och ett par ankelboots från have2have i mockaimitation. Vart är dem? JAG BLIR GALEN.


skor från h&m

Skor från have2have

Skor från ellos!

Give me them! Jag behöver lite kärlek..

Skrivet av: lina

jätte fina skor du ! :)

2010-04-12 - 21:28:10
Skrivet av: Málaga

De första skorna från hm är jävlat sämst, gick sönder efter 2 veckor.

2010-04-13 - 18:12:42
Skrivet av: Lovisa

de från hm är så himla snygga! :D Skulle köpa sådana men de var slut då :)

2010-06-15 - 18:24:23
Blogg: http://levs.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0