Welcome to my life

Aloha!

Jag har precis kommit hem. Lunchen med mami var superbra. Karina lät oss även pröva en delikatess bakelse som är inspirerad från amerika. En tjock frasvåffla med glass, jordgubbar, grädde och kola/jordgubbssås, det var riktigt gott faktiskt. När jag var klar med lunchen så gick jag och inhandlade mig lite "nödvändigt" 1 bikini, 1 baddräkt, även en baseboll inspirerad jacka som jag velat ha länge och lösögonfransar för morgondagen.


Club sandwich från röda lyktan.


Baseball jacka från gina tricot. 249:-

Supersöta trosor från gina tricot. 29:-

Lösögonfransar från kicks. 65:-

Creme färgad bikini från cubus (liknar den som kommer från victorias secret) 10:-/per del. Världens kap.

En baddräkt från cubus. 10:- för denna med. Jag har alltid velat ha en baddräkt så jag passade på att fynda när jag ändå var igång med shoppingen.

Detta var allt för idag. Efter jobbet ska jag även besöka tjejkvällen, men om det blir shopping då återstår att se =)

Skrivet av: Anonym

hur kunde bikinin vara så billig? är det för att det är tjejkväll??

2010-04-29 - 17:40:09

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0