But that's alright, beacuse I like the way it hurts.

Påtal om löshår så har jag precis beställt nytt. Jag ville låta mitt hår vila, men nu kan jag faktiskt inte stå ut längre. Jag är verkligen ingen skönhet i kort hår, too bad. Jag prövade att beställa från pigtail denna gång. Så vi får se. Det är äkta remy hår, så det borde vara bra kvalité.



Puss

Skrivet av: Anonym

Alltså, jag har aldrig fattat det här med remyhår! Är det äkta hår eller fake?

2010-08-14 - 12:54:18
Skrivet av: mikaela

berätta mer om det sen, om det är bra löshår :)

2010-08-14 - 20:16:06
Skrivet av: ;D

rapunzelofsweden.se har väldigt bra hår :)

har alltid beställt därifrån efter att jag sett en av mina kompisars hår som hon beställde därifrån. är alltid riktigt nöjd med det som dom skickar :D

2010-08-14 - 22:55:46

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0