Every move I make feels lost with no direction.

Hejsan allihopa!

Jag vaknade faktiskt otroligt tidigt idag - Kl.1, oh G, säger jag bara. Det är once in a lifetime jag vaknar så tidigt av mig själv. Igår var jag och min storasyster på middag hos pappa. Maten var lika god som vanligt och när vi var färdiga där så blev det spökjakt, dock ingen långvarig sådan eftersom jag skulle och jobba.

Idag har vi hunnit vara på stan, käkat lunch och kollat runt i butiker. Jag behöver verkligen en ny höstjacka, ångesten kryper i kroppen eftersom de jackorna jag äger nu inte funkar alls,





Puss!


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0