Extensions.

Jag ville bara gråta idag när jag gick hem från jobbet. Nämligen för att jag såg en tjej med världens mest ovårdade och fula löshår. Det var i stripor och en helt annan färg från det riktiga håret. Jag personligen tycker att man ska vara väldigt noga med att klippa in håret, att det är samma färg och tillräckligt tjockt.

Visst! Det är min åsikt, andra kanske tycker det är snyggt då tränsen syns, eller att håret ser ut som att man inte har duschat på några veckor. BIG NO TILL FULT LÖSHÅR!


Skrivet av: Natta

haha inte nice

2010-08-14 - 17:57:37
Blogg: http://maintain.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0