Genom Eld

Hej alla fina!

Min update har varit riktigt dålig, men jag har mått så otroligt dåligt sen i torsdags. Jag blev matförgiftad, och därefter fick jag en släng av förkylning och feber, och det är först nu jag börjat återhämtat mig. Jag missade större delar av piteå dansar och ler, typiskt mig. Jag blir alltid sjuk då jag har någonting att se fram emot.

Nåja. Nu ska jag sluta klaga och börja fokusera på att bli frisk. Jag har en sådan abstinens att jag helst hade velat gå ut och springa en mil. Men ikväll ska vi på husvisning, riktigt kul faktiskt.

Jag kan ge er ett par ledtrådar.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0