I love the way it hurts.



Ida  om Where were you? Just a little late.:
Den blommiga klänningen är jag intresserad av att köpa! Hur lång är den på dig? :)
Det blir mycket enklare om du mailar mig. Men här kommer en bild hur klänningen sitter på mig :)


Anonym om You found my lying on the floor.:
ska du gå nå skola i år eller? :)
Nej! Jag ska inte gå någon skola i år. Jag får se när jag känner motivationen och orket för det igen :)


emelie :) om Where were you? Just a little late.:
hej skit snygg blogg :) men har en fråga : Haru kille ?:D stid på fb att du e singel???:D
Hej! tack så mycket :) Jo, jag har pojkvän. Men jag är inte en sådan som måste visa det för alla på facebook bara därför =)

Amanda Segerstedt om They say that true love doesn't exist.:
Jag bara undrar. Blir du lätt brun? för jag tycker aldrig att du ser blek ut på dina bilder. PS! BRA BLOGG TJEJEN :) kram mandy.


Hejsan! Jo, jag har jättebra pigment faktiskt. Bränner mig iprincip aldrig. Bara efter en gång så såg jag ut såhär. Jag blir aldrig helt vit, utan är alltid lite gyllenbrun =)


Puss och kram!


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0