They say that true love doesn't exist.

Godmorgon kära vänner!

Jag och Madde hade planer på att kliva upp "tidigt" idag. Men det var bara Madde som orkade fullfölja den planen. Jag hade jättesvårt att somna inatt av någon anledning, men tillslut så somnade jag... uppenbarligen!

Nu ska jag iväg och sola och sedan dra på jobbet. Jag har tänkt bygga upp en het bränna inför vinter 2010. Någonting positivt måste ju finnas på vintern.





Puss och kram!

Skrivet av: Amanda Segerstedt

Jag bara undrar. Blir du lätt brun? för jag tycker aldrig att du ser blek ut på dina bilder. PS! BRA BLOGG TJEJEN :) kram mandy.

2010-08-26 - 21:20:42

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0