Where were you? Just a little late.



Anonym om cleaning lady.:
Va ska du göra nu til hösten?=)
Jag har faktiskt ingen aning. Men som det ser ut just nu så är jag fast i piteå.. det blev lite ändra planer. Lite nya saker kom in i mitt liv som gör det värt att stå ut, stanna ett tag till =)

Sandra om Ang. Löshåret från pigtail.:
Köpte du träns som du limmade fast denna gång med eller? :)
Jo det gjorde jag. Det blir bäst resultat på mig om jag använder mig av träns och lim:)

Anonym om Jacuzzi:
Hur ska du göra med Stockholm? Blir det frisör och dans eller? :)
Om det blir stockholm i framtiden så skulle jag nog tro frisör =)

Josefine om Jacuzzi:
Vilken metod har du använt då du satte in löshåret? Det ser verkligen naturligt ut också!
Jag använder mig av träns som jag sedan limmar in :)

J ' om Turn the page.:
är sjalen med från hm? :)
Jo det är den =)

Anonym om But that's alright, beacuse I like the way it hurts.:
Alltså, jag har aldrig fattat det här med remyhår! Är det äkta hår eller fake?
Remyhår är äkta indiskt hår som går att locka, platta, färga. Det är den finaste kvalitén av löshår som man kan använda sig av.

Sara om I will get out.:
day and knight, cop out, white chicks.
Kan du publicera alla dina spotify spellistor? :-)

Klart jag kan. Här kommer dom =)
Felice
L O V E
P A R T Y



Skrivet av: emelie :)

hej skit snygg blogg :) men har en fråga : Haru kille ?:D stid på fb att du e singel???:D

2010-08-23 - 21:08:33
Skrivet av: Ida

Den blommiga klänningen är jag intresserad av att köpa! Hur lång är den på dig? :)

2010-08-24 - 17:50:22

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0