You can count on me.

Nighty call!

Jag ligger i soffan och bestämde mig för att börja se en ny serie. Så nu laddar jag hem första episoden av The Vampire diaries. Mannen sover gott i min säng och jag måste verkligen vända på dygnet jag också.

Förra veckan vakade jag, vilket inte gav mycket resultat, så jag ska försöka med en annan metod. Syster är hemma och det är jag glad för.

Idag var vi även och kollade på lägenheten och den var såå fin. Det allra finaste med de är nog att jag får dela denna upplevelse med världens bästa människa. Well.. nu ska vi inte bli sentimentala. Dags för lite maraton!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0