Memories might fade away, but pictures lasts forever.

Hej allihopa!

Har kollat bak i arkivet och hittat massor med roliga minnen. Detta inlägg är alltså dedikerat till de personer som gett mig så otroligt många fina minnen, och allt jag har att säga är tack!


Jag saknar brunbrända ben, korta kjolar och att gå på bio under sommaren, bara några vänner.

Jag saknar att freaka lös på skumdiscon.

Jag saknar att göra mig i ordning för dansföreställningar.

Jag saknar att posera med mina vänner.

Jag saknar PDOL 08 då jag hade världens roligaste tid.

jag saknar att sitta innan pdol och förfesta med mina vänner.

jag saknar pdol-förhäng på balkonger med mina vänner.

jag saknar att träffa människor som bor lång bort under somrarna.

jag saknar att ha picknick med mina vänner.

jag saknar att sitta ute på kvällarna då det fortfarande är ljust och kunna prata.

Jag saknar att sitta på mysiga cafeer.

jag saknar att träffa nya människor.

jag saknar att resa och träffa gamla människor jag känner,


jag saknar ljuvliga sommardrinkar.

jag saknar att vara galen med mina vänner under LK

jag saknar tjejkvällar.

jag saknar att sitta på nodos uteservering.

jag saknar att gå på restaurang med mina vänner.

jag saknar att träna dans.

jag saknar att vara härligt solbränd och ha ljusa slingor i håret.

jag saknar att kunna gå en trappa ner på fest.

jag saknar att bada jacuzzi i en stor folkmassa.

jag saknar att skriva fula lappar med mina vänner.

jag saknar sena kvällar med bästa vänner.

jag saknar roliga impuls-fester.

Jag saknar att ha en första fest som sedan slutar upp med störningsjouren.

jag saknar att förfesta hos min pappa.

jag saknar att dricka vin med mina vänner.

jag saknar somrarna i badhusparken.

jag saknar att få komplimanger av okända människor.

jag saknar att ha en allra bästa vän.

Men mest av allt så saknar jag nog sommaren 08, det var en riktigt bra sommar. Har dock inte hunnit gå igenom hela arkivet, detta är nog bara från 2-3 månader. Och fler bilder finns det. Tänk vad bilder kan väcka så många minnen. Om någon vill att jag tar bort en bild eller så, så är det bara att säga till.


Skrivet av: AAAAA

LÄGG INTE UT! kan du ta bort bilden där vi solar? Eller klipp ut mig iaf! TACK PUSS SÖT

2010-02-24 - 14:44:32
Skrivet av: Anonym

ta bort bilden då vi solar

2010-02-24 - 18:49:24
Skrivet av: Fredrik

Riktigt bra inlägg!

2010-02-24 - 23:56:52
Blogg: http://fredrikolofsson.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0