Of darkness in the valley, where you could always find me.

ALOHA BLOGGEN!

Nu sitter jag invirad i ett duntäcke med myskläder under, det är verkligen svinkallt i min lägenhet. Har påbörjat packningen för tisdagens resa till stockholm. Blev deprimerad då jag insåg att jag bara packat ner svarta och vita kläder. Om man inte visste vad jag skulle göra dära så hade man kunnat tro att jag skulle på begravning..

Tänkte även ge er en bild på mina nygjorda Gelenaglar.




osminkad, ofräsch tjej.



Bra matchning, men oerhört skönt!

Nu ska jag gå och lägga mig., måste orka upp till skolan imorgon. PUSS!


Skrivet av: ida forsberg♥

De blev ju dööö snygga! :D♥

2010-02-10 - 22:10:08
Blogg: http://iiidaforsberg.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0