ROCK WEEKEND!

Vilka rockstars vi varit hela helgen alltså!

I fredags så inledde vi kvällen med middag på max, jag, Nadine och Annika. Efter det åkte vi hem till mig och började expiditon - LOOKING GOOD, för kvällens bravader. Människor från alla håll och kanter började strömma in och sedan var vi fullt hus. Vi kraschade placet, åkte gratis taxi, åkte med okända människor, tappade bort hattar, bytte saliv, vi spydde och vi vaknade på platser med nackspärr, bra fredag, men helgen är inte över än.


När vi vaknat så kurrade många magar, vi beställde hem pizza som levererades till dörren. Vissa var hungriga, andra ville bara spy. Vi städade upp så gott vi kunde, vem sprutade på min vägg förresten? Tack och lov var det bara stearin och mina vita soffor var röd dränkta. Mitt porslin var trasigt och lägenheten som en gång var fin såg nu ut som andra världskriget. Men teamworket fanns kvar och när vi var färdiga så såg det någorlunda okej ut.


Vi kom hem till piteå där en bil väntade på oss för att sedan ta oss till klubbgärdet. Jag och André åkte hem till honom och for sedan ut med skotern (min första skoter tur på många år). Det var jätteroligt och jag fick även prova köra. Vi hälsade på Jim och Madde där det pågick pokerspel, tack och lov att jag inte håller på med sådant för jag hade blivit helt obsessed. När vi umgåtts med dom ett tag så åkte vi sedan förbi statoil för att köpa lite gott, sagt och gjort så stod vi sedan i köket och blandade dipp.


Vi städade även även hans rum (eller, jag gjorde). Och sedan så kom kvällens gäster. Vi spelade "jag har aldrig", vi fick se en mycket vacker striptease, framförd av självaste Jim Öhman, vi spelade NHL med hockeyhjälmar och fick veta mycket andra smaskiga hemligheter om varandra. Jag kommer inte ens ihåg hur jag tog mig till sängen, eller när jag somnade. Jag vaknade iallafall upp kring tre tiden av att jag kokade, rummet var som en ångbastu, men det gjorde ingenting. Pappa kom och hämtade mig och nu sitter jag här, hemma hos mamma.



Jag har haft en helt otroligt galen, underbar, bisarr men rockande weekend, Tack alla som har varit med och gjort den så bra, det hade inte kunnat vara bättre. I'm still a f*cking rockstar. (Där ett tag trodde jag att jag hade tappat party-stinget, men det krävdes bara ett och annat från en person som fått mig att tro att det är omöjligt att våga, våga även fast det är komplicerat).






Snyggingar! :)


Lördag;






Det kan ha varit den bästa och roligaste stripteasen jag någonsin sett.






Madde och Jim, världens sötaste par!

Jag tog inte så många bilder under helgen, men andra gjorde. Dock är det minnena som är värda att komma ihåg, bilder säger ingenting. Tack än en gång för en helt awesome helg!


Skrivet av: andre

ändå jävligt klockrent att det står don't drink and drive när det e fullt med sprit på bordet XD

2010-02-07 - 19:07:48
Skrivet av: madde

HAHA! Jag tänkte också på det. Men jag tror faktiskt inte att någon av oss körde bil igår kväll :) Nåja, tack själv sötisfelice! <3 :)

2010-02-08 - 00:11:24
Skrivet av: Anonym

det hoppas jag att ingen gjorde ! XD borde ha stått drink and drive ist ;)

2010-02-08 - 17:38:55
Skrivet av: Sandra U

Se där hittade ju tom mig Moa och du på pic :P

2010-02-08 - 18:25:05

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0