stockholm

Jag tänkte berätta lite om min stockholmstripp. Jag anlände som sagt till stockholm någon gång under kvällen där jag blev uppmött pga. lokalsinnet, hehe. Sedan begav vi oss till boningen. Dagen efter var det dags för mannen i huset att bege sig till arbetet och för min del, bara att sova vidare. Efter en godnattssömn så begav jag mig till polisstationen för att hämta ut mitt pass och sen vidare in till stan för att möta upp F för att sedan dra vidare till kryssningen, jag kan säga att vi sprang som dårar efter att ha insett att vi var på helt fel incheckning och båten skulle gå om 8 minuter, men vi hann.



Kryssningen var helt underbar. Vi träffade nytt folk, besökte ett nytt land, drack tequila, åt många goda måltider, bada jacuzzi och hann även med att se Riga centrum.






Middag på båten.

Thailändskan som jag inte minns namnet på och våran tequila-general, Loui.

På dansgolvet fick vi se mycket kul.

En gata i riga.





Lunch/middag på TGI Fridays

Vi hann även med moonlightbowling när vi kom hem. Dock förlorade jag, men det berodde nog bara på det extra dropparna alkohol man hade i kroppen. (Eller så inte).



På alla hjärtans dag så var det dags för middag på Mongoliska Djingis khan, det var supergott. Vi avslutade även kvällen med lite dricka på Gröne jägaren.


Vi hann även med att se på bio - Valentines day, fika med yun, bada och mycket mer. Var dock ingen flitig fotograf eftersom jag mest njöt av min tid. Men det är minnena som räknas! Tänkte iallafall slänga ihop det allra viktigaste åt er. Jag hade en helt underbar resa som jag definitivt tänker göra om.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0