There's a reason why we always end up together, even through the roughest times.

Hej bloggen!

Ja, det har varit dött här på senaste tiden, men jag har en riktigt bra ursäkt. Förra tisdagen åkte jag till stockholm för att spendera lite tid med en mycket speciell människa och för att leva livet lite extra. När jag kom hem (I onsdags) så mådde jag inte bra och har varit i det tillståndet som jag är i just nu. Jag har svindel och mår dåligt, hög feber och har inte haft någon kraft till att göra någonting. Jag har iprincip varit invalid och legat i koma, så hemskt har det varit.


Vi var på akuten igår eftersom jag inte ens får i mig mat, då vi fick reda på att jag har ett typ av, farligt virus(?) vilket kan botas, så nu går jag även på receptbelagd medicin, vilket kommer göra att jag mår bättre inom, några veckor/dagar, det är vad läkaren sa. Det fanns dock inga garantier om när, utan det lär väl uppenbara sig. Det känns skönt att ha funnit den kraft att åtminstonde ha orkat ta sig till datorn och förmedla det vidare till er som verkar undra vart jag har tagit vägen! But don't worry, i'll be back.


Så vänner, när jag känner mig frisk så ska ni få veta allt om min underbara vecka i stockholm, min födelsedag och allt annat som ni missat, stay tuned!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0