Bloppis - Skjortor/västar/klänningar

Nu är det bloppis på skjortor 50kr/st, västar 25kr/st och klänningar 60kr/st


Blommig klänning i storlek 36

Vit tubklänning med volanger, storlek 34. SÅLD

Lila klänning från vila, storlek xs.

Skjorta från jc, storlek L.

Kort grå jacka, storlek 36, 100kr. SÅLD

Svart kofta i storlek s.

Svart väst i storlek 150.


Skrivet av: Emma

Hej jag skulle vela ha Skjorta från jc, storlek L.

Men hur gör man?! :)

2010-01-22 - 20:05:51
Skrivet av: malin

jag vill gärna köpa jc-skjortan! men jag har inte din mejl.. du kan ju höra av dig på min mejl.

2010-01-22 - 20:42:29

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0