Life after you

Just nu ligger jag i sängen och har precis smörjt in mig med en omgång av brun utan sol, hinner ju inte jobba på brännan nu när jag har fullt upp i skolan och på jobbet, så det blev min tillfälliga nödlösning. När jag åker till stockholm så ska jag nog pröva på en såndär soldusch.

Mitt humör har pendlat lite upp och ner idag, och responsen jag fick på min saknad gjorde väl inte saker och ting bättre, aja, livet e life, och imorgon är det jag som ska agera fest general, det kommer mest troligt rocka fett, men vem vet. Jag kanske hamnar i ett dike eller vaknar upp på en toalett. Vi syns i dimman!

 

PS. sa jag att jag är överlycklig för att jag fått tillbaka min dator? SJUKT LYCKLIG.





ADIOS!

 



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0