party animal

Jag hade definitivt en bra kväll igår. Även om alkoholintaget blev way to much så lever jag idag. Efter en dusch så kan jag säkert känna mig som en människa igen. Det började med att jag gjorde mig i ordning, emmy kom till mig, vi gick och käkade, sedan var det tänkt att vi skulle på en fest i stan tills vi mötte dessa människors attityd så vände vi på klacken och gick till en fest där vi hade superkul. Var hemma någon gång kring 4, pratade i telefon och somnade sedan mitt över sängen, haha.

Nu har vi precis ätit en underbart god middag som bestod av fläskfilé och etc.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0