Tjejmys med Josefin

Kvällen har spenderats med Josefin. Efter jobbet så mötte jag upp henne för att sedan gå förbi coop forum och bunkra upp för kvällens myskväll. Vi har fixat våra naglar, haft ansiktsmask, sett film (en shopaholics bekännelser, looove it), haft killsnack och sedan har jag även satt in löshår på henne och färgat det.









Hon står förtillfället i duschen och jag sitter här och väntar ivrigt på resultatet. Men jag antar att hon kommer se ut som en prinsessa. Jag har haft en supertrevlig kväll och ska nu avrunda med ett godnatt, jag hoppas ni alla kommer sova lika gott som jag!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0