When i'm with you.



Anonym om Tonårsliv:
vet du om det är någon affär i piteå som tar hål i "lill örat" den där lilla saken framför där ljudet kommer in? ska dit på torsdag så skulle vara tacksam för svar.

tack på förhand

Jag har faktiskt ingen aning! Men på sivs ur och guld skulle jag tro.



cajsa om Lilla julafton:

hej!
jag tänkte bara fråga några snabba frågor.
-vart tycker du att man ska starta en blogg? blogg.se eller devote.se
-vad är bra med blogg som inte finns på devote?
-vad betyder TTYL?

tack på förhand/cajsa

Jag tycker bäst om blogg.se, men det är nog för att jag förstår det bäst.

Det kan jag faktiskt inte svara på eftersom jag aldrig bloggat på devote.se
TTYL betyder Talk to you later :)



Petra om Gelenaglar!:

hej! jag undrar hur du får till färgen på överskrifterna?

Jag vet faktiskt inte. Det är inte jag som fixat och trixat med mina kodmallar:)



enjoyit om Gelenaglar!:

vad är det för sträck på armarna?

Bilden är från google.se, så det kan jag tyvärr inte svara på :)



Matilda om You put me through a wain.:

Oj, så du gjorde den själv! Gud vad läskigt, hur bar du dig åt egentligen? Hursomhelst så är det jättefint. :)

Tack så mycket! Jag gjorde det med en säkerhetsnål, vilket jag inte rekomendera till någon, inte att göra det själv heller, eftersom det kan bli infekterat, Men jag hade riktigt tur bara:D



Skrivet av: Anonym

En affär som tar hål i "lill" örat är tattoo & anna klippare.

2010-01-07 - 12:31:12

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0