And when he thinks this could be the end, she calls again.


mini om Big eye:
åhh va snyggt! var får man tag på dom?:)
Jag köpte dem av en kompis på jobbet :)

Anonym om Keep it loose, keep it tight.:
Hejsan, tänkte fråga om du vet en sak eftersom du verkar vara så bra på mode, kläder osv. Denna jacka ( http://des
ireenilsson.blogg.se/2009/november/antligen.html#comment ) vet du om den är i unisex eller ej? och vad modellen heter? Skulle vara jättetacksam för ett svar.
Tack för en bra blogg!

Jag är ingen tjej som skulle klä mig i canada goose jackor, men jackan finns för både killar och tjejer. Och tyvärr så vet jag inte vad det är för modell, men det är den kortare och tunnare modellen dock. Tror inte den finns att köpa nu i sommartid, men du kan ju alltid kolla närmare hösten/vintern.

maja om Spetsshorts:
Jag har köpt dom marinblå och de är sååå söta_! men har ingen aning om hur jag ska matcha dom1!!!! snälla kom med tips!!
Jag hade matchat dom ganska enkelt, stilrent. Ett vitt ribbat linne med en kavaj över och ett par klackar/wedges. Eller så med ett slappare linne och gladiator sandaler för en mer avslappnad look :)

Anonym om Just gonna stand there and watch me burn. But that's alright beacuse I like the way it hurts.:
du kan väll lägga upp ett klipp då du sjunger på bloggen?:D
Det hade jag absolut kunnat göra. Dock har jag inga nya klipp dessvärre :(

Terese om I love the way you lie.:
Vars har du köpt shortsen? Otroligt snygga! :)

Dom är ifrån Gina tricot =)







Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0