Cleaning out my closet.







Avklippta jeansshorts, storlek 32. 30kr

Kortsett/tuptopp. Storlek 32. 40kr


Tubtopp med knäppning fram. Storlek 32. 50kr


Svart trekvarts tröja med puffärm. Storlek XS. 40kr (suddig bild, jag vet). Använd 1 gång.


Addidas jacka med luva i storlek M. 200:-


Kofta med stor rosett framtill. Storlek 32 (använd 1 gång). 80kr


Svart långärmad med paljett-detaljerade axlar. Storlek 38. 60kr


Linne i en härlig jord-färg. Storlek xs. (skrynkligt, jag vet. det ser dock inte ut så). 40kr

Paljettleggings i storlek 146-152. 100kr (några paljetter saknas, ingenting synligt dock)


Puuh! Nu är jag äntligen färdig. Och glöm inte att maila - [email protected], om du är intresserad av något. PUSS!




Skrivet av: Juliaferm

Hej !

jag undrar om du har kvar den adidas tröjan?

isåfall är jag intresserad

och så hade du ett par typ shorts till den i ett videoinlägg, har du gjort dom själv eller är dom köpta? kan man köpa dom oxå då?



svara gärna som en kommentar på min blogg för jag kollar aldrig min mail !

tack !

2010-12-23 - 10:46:57
Blogg: http://juliaaizabella.blogg.se/
Skrivet av: e

fan också! :D tänkte nyss fråga om du har kvar adidasjackan jag också :D synd :D

2011-03-07 - 08:51:46
Skrivet av: alexandra

dendära tröjan med en rosett :)

2012-03-15 - 21:24:34

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0