Keep it loose, keep it tight.

Godkväll kära vänner!

Jag har precis lagt mig i sängen för att avnjuta en film Mami och M har hyrt. Jag är galet nervös för morgondagen, mer fjärilar än ångest dock. Jag önskar att mannen kunde vara här och dämpa min nervositet. Den enda mannen som någonsin fått mig att känna fjärilar. Det känns larvigt och vackert, såndär "I-can't-live-without-love-fjärilar".

Nu - "Har du hört ryktet om MORGANS?"


Hugh Grant och Sarah Jessica Parker som huvudrollerna, det måste vara magiskt.

Skrivet av: Anonym

Hejsan, tänkte fråga om du vet en sak eftersom du verkar vara så bra på mode, kläder osv. Denna jacka ( http://desireenilsson.blogg.se/2009/november/antligen.html#comment ) vet du om den är i unisex eller ej? och vad modellen heter? Skulle vara jättetacksam för ett svar.



Tack för en bra blogg!

2010-07-22 - 22:40:19
Skrivet av: julia

aa, jag har hört ryktet. Vadådå??



skoja

2010-07-23 - 20:16:41

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0