Magic trip.

Jag tänkte berätta för er alla vad jag gjort i helgen.

Fredagen är ganska ointressant eftersom jag bara jobbade, så vi skippar den dagen och hoppar direkt över till lördagen.

Jag jobbade mellan 15-21 då jag sedan kom på den underbara idén om att bila ner till skellefteå och uppleva trästocksfestivalen. Dock kan jag inte säga att det var något vidare drag, men jag hade ändå kul.

På söndag morgon så ville vi ha mera, därför bestämde sig jag och min manliga hälft att åka till umeå och spendera en natt där på hotell. Vi bodde på scandic plaza vilket var superfint. Vi åt även en mycket fin middag på allstar och resten är ett mysterium. Dock tog jag inga bilder eftersom min mobil var urladdad sen lördagkväll.









Puss!


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0