Nobody knows what's waiting on the other side.



:) om We all sacrifice our independence for love. At first it seems totally worth it. It's just later after you given everything up, that you realize you have nothing left to offer.:

Var har du köpt den snygga väskan? Hur snygg som helst, snälla svara! Vill veta:)

Det är en väska ur Pradas 2010 kollektion. Den är från turkiet, dock fake märke, men i äkta skinn=)

jenny om Speak up!:
du borde typ skriva en bok om självförtroende,vänskap och sådant! dina texter är suveräna :)
Tack så jättemycket! sådana fina ord värmer :)

Lina om Speak up!:

Fett Felice, fan du och jag är ju lika ärliga ;D
Meen, tänkte på en grej.. hade du tänkt å svara på det mailet på facebook jag sände dig? Det stoppade på pdol-pratet sen fick jag inget mer svar. Var ju ett tag sen jag skrev det, men vill gärna ha kontakt med dig om du vill det :-)
Kram

Det måste ligga i generna. Jag har världens sämsta minne, måste ha glömt bort det. Jag skriver till dig nu, hade varit kul om ni kom ner till PDOL, det var så längesen vi sågs. Kram!


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0