The climb

Jag antar att ni är mycket nyfikna på att se vad jag shoppat under veckan? Så här kommer det. Dock har jag lyckats glömma två saker i bilden, guldfisk-minnet.. fuck.

Shop til you drop:



Showergel, klämmor och vita "kort-sockar".

Vitt ribbat linne från Gina Tricot.

Spetsbody från H&M

Underbar oversize skjorta i en härlig beigefärg från Gina tricot.

Långklänning från H&M

Randig kavaj från H&M, mitt bästa inköp, jag älskar den.

Svart bas kavaj från Åhlens.

Chic klänning från H&M, det enda jag lyckades fynda på rean. (Är ingen rea-tjej direkt, haha)

Kort topp med knäppning framtill från Monki.

Jeans shorts från H&M

Sandaler i en superfin blåfärg, inspirerade av en designer som jag inte minns namnet på nu. Från H&M

Maffigt silver halsband från H&M, mitt näst bästa inköp. Strypsex nästa, så mycket gillar jag det.

Sailor inspirerade shorts från Vero Moda.

Beiga "kostym-shorts" som jag så fint kallar dem. Från Gina tricot.

Klippbok från Åhlens. Har ett hemligt projekt framför mig med denna bok, fylld av hemligheter.

Pluss denna maffiga blom-ring som jag inte kunde motstå. Från Gina tricot.

Detta var iprincip allt, bortsett från de sakerna jag glömde i bilen som ni sedan får se.

Puss och kram på er alla!


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0