Ingen får se att hon är gift och han är fri - Melissa horn



Anonym om äventyr:
Vart har du köpt adidas jackan?
I turkiet är den köpt :)


Anonym om LMFAO - S H O T S:
du har inte glömt oss va? =(
Jag vet inte vem du är, men I guess not? (Emmy, madde?) ;)


Lovisa om VART ÄR MINA SKOR?:
de från hm är så himla snygga! :D Skulle köpa sådana men de var slut då :)
Jag får mina i slutet av juni, och jag hoppas de passar, fanns bara stl.38 då jag beställde:/


aa om this weekend R-O-C-K-E-D:
röker du på den första bilden ?
Yes, I did!


j om LMFAO - S H O T S:
hur printar man på en pc & snusar du ? :O :O
Du håller i fn knappen och print screen knappen. Jo, det gör jag :D


Anonym om LMFAO - S H O T S:
hej, ska inte du byta header snart? jag tycker att din förra var mke finare och att den som du har nu är ganska tråkig ;(

Jo, jag har tänkt byta, men jag har ingen fin bild att pryda den med ännu. Sen behöver jag någon som gör en åt mig =)

Skrivet av: Anonym

uppdatera!!! :):)

2010-06-22 - 20:54:06

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0