Make you feel my love.



Anonym om Löshår sökes.:
Blont löshår`? :O
Absolut, hade ändå tänkt färga det:)

Anonym om Iphone missöde.:
kan inte du säga alla din hemsidor du beställer hem skor/kläder?
Och andra hemsidor :)
Beställer sällan kläder från internet. Men isånnafall så är det ifrån nelly, hm, ellos, have2have osv :)

Anonym om Mot solarieöarna:
varför härmar du alltid kissie?
Que? skämtar du med mig? hihiihihihi. det tror jag att du gör.

emmie om Bikini problems.:

åh var har du köpt bikini nr. 1? sjukt snygg :D
gillar din blogg förresten! så gött att du inte bryr dig i vad andra tycker och tänker. du är faktiskt min största inspiration. vill va som dig och se ut precis som du gör. du ser helt otroligt bra ut och har den rätta stilen. dessutom har jag också oförtjänt dåligt rykte. folk tror att jag har knullat med mestadels av killarna här i stan. men så är absolut inte fallet. skönt att du står på dig och inte låter någon knäcka dig! jag har blivit sårad många gånger man nu försöker ja vara lite mindre mig själv lite mer som dig. och gud vad det funkar bra! :D tack för det :)

Den första bikinin är ifrån h&m. Tack så mycket för dina fina ord. Men jag tycker att du ska bygga upp styrkan hos dig själv, istället för att sträva efter att bli som någon annan. Tro på dig själv att du är kapabel till att gå igenom vad som helst, för att så länge man tror på sig själv tillräckligt mycket så fungerar det. Tyvärr har de flesta människor ett oförtjänt rykte, men vad ska man göra? Det handlar bara om att se förbi det negativa och försöka inse att det är människorna som snackar skit och sprider falska rykten om andra, att det är dom som mår dåligt med sig själva. För tycker man om sig själv precis som man är, så behöver man inte försöka trycka ner andra med lögner. Så på dig, och försök bara vara dig själv, för du är bra, precis som du är :)

julia om shooting star:

är den där åhlens BUS bra ??? ör inte DOVE´S bättre eller? :o
Jag tycker att åhlens BUS är mycket bättre än doves. Men det är väl en smaksak utifrån hur brun man vill bli =)

Anonym om Mot solarieöarna:
Ska det vara någonting negativt att vara ginger?
Absolut inte. Jag var sarkastisk när jag skrev det:P

minna om We still be a family, even if it's not you and me.:
vad heter stället du jobbar på och vart ligger det? :)

Det heter Thai Garden och det ligger mitt i stan. Brevid adana kebab :)


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0