When drugs don't work no more, you get high on life.



Grabbarna grus om Kom igen lena, vad skulle vi annars göra?:
rock n'roll tjejen, maten var grym idag me!!! =D
/ume-grabbarna
Underbart! Tack för den generösa dricksen också, det skadar aldrig ;)


Elin om Kom igen lena, vad skulle vi annars göra?:

Ska börja med att säga att jag gillar verkligen din blogg! Mycket bilder, bra uppdatering, rolig läsning, videobloggar, musik, mode och en gnutta humor - allt i en :) Sen måste jag bara få fråga, vad har du för typsnitt på dina rubriker? Ha en bra fortsättning och lycka till med bloggen, flytten, jobbet och allt annat spännande som händer i ditt liv! /Elin
Tack så himla mycket för dina fina ord. Det värmer lika mycket varje gång. Ska jag vara ärlig så har jag absolut ingen aning. Är inte så mycket för det här med designer och sådant, så det är andra som fixar det åt mig. Kommer dessvärre inte ihåg vem det var som fixade det :/ Kram!

Matilda om Kom igen lena, vad skulle vi annars göra?:
Snygg outfit! :D Och exakt hur gjorde du din boll/knut? Såg sjukt fin ut! :o (Jobbig fråga, ja.)

Tack så himla mycket! Jag kan göra en videoblogg senare och visa när jag fått mig en kamera :)


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0