Will it always be You and I?



Amanda J om flipsyde:

Att äga din garderob för en dag skulle verkligen inte skada! Du har inte funderat på att låna ut dina kläder för en kväll eller två och sen ta betalt? Du skulle verkligen tjäna pengar på det tjejen! :)
Haha, jasså! Jag får väl ta det som en komplimang. Men jag tror det skulle kännas konstigt att hyra ut mina kläder, men det är ändå en bra idé. Vet dock inte om jag har sådant stort urval ändå =)


Anders Lindh om Kat DeLuna - run the show.:
Otroligt awesome Blogg har du :D otroligt fin också. Hur länge har du haft blogg? :)<3
Tack så mycket! I något år, sen maj 2008 tror jag :)


lEmmal om And though things have change.:
Var ahr du hittat de där skönheterna? :)

Nelly såklart =)


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0