Cinderella

Jag insåg idag att jag vill gå på bal. Gå längs röda mattan, bära en underbart vacker klänning, en fantastisk håruppsättning. Jag vill känna mig som askungen på slottet. JAG VILL GÅ PÅ BAL!


(Blev dock bjuden av en kille i luleå, men jag tackade nej till erbjudandet eftersom vi inte känner varandra).







Maffigt är min grejj. Dessa är från dream bride, åh! Är det ingen som vill gifta sig med mig?


Skrivet av: Anonym

Den dagen kommer ska du se!

2010-03-11 - 00:26:11
Skrivet av: Angieeee

U know I will, puss!

2010-03-12 - 12:23:34
Skrivet av: Y

Du har ju redan mig gullan!<3

2010-03-13 - 19:45:19

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0