I love you baby!

♥ Sara ♥ om Dagens fråga::
Jag tycker om din blogg för att du är den du är och du är inte en falsk person ♥

Några frågor också ;)

fråga 1:Vet du vem Kajsa Dysholm är?

fråga 2: Om du vet det så, gillar du henne ? eller bråkar ni ? om ni bråkar så skriv varför , gärna !♥

1. Ja, jag vet vem hon är.

2. Jag ogillar inte henne, och det är för att jag inte känner henne. Jag kände henne, men somsagt så förändras människor och därför har jag ingenting att yttra mig utifrån, hon är säkert en bra människa. Och nej, vi bråkar inte. Människor växer bara ifrån varandra! Och sen om hon har åsikter om mig är en annan sak, men nej. Jag tycker ingenting om henne :-)


Gammal klass kompis
om I kill myself from the inside out.:
Saknar du aldrig din klass kompisar som du gick på norrmalm med ;) ?
Självklart gör jag det. Vi var ett fint gäng, alla hade lika sjuk humor och vi hade alltid kul tillsammans :-)



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0