It always remains the same

Godmorgon! Eller, goddag kanske jag borde säga?

Vaknade för ett tag sedan, men jag har varit tvungen att ta tag i några saker först. Ikväll får jag se vad som händer, kanske ringer hit min bästis också får hon ha en liten tjejkväll med mig, kan behövas faktiskt.


Hur ser ni mig som människa utifrån det ni läst i bloggen?


Skrivet av: ida

Oj, det dära var en jätte svår fråga. Kan iallafall börja med att jag följt din blogg nästan enda sen du starta den, så blandade uppfattningar har jag trots allt fått.



Ibörjan såg jag dig som en blyg tjej, liten söt som älskade att shoppa, rolig och lättsam.



Nu tycker jag du inte verkar så blyg nå mera, det kan nog bero på att... Villken blyg tjej hade bytt bytt stad och skola, bott helt själv och skaffat nya vänner? Nä, inte så många.



Alltså tycker jag du verkar väldigt modig, snäll, djup, känslosam, trevlig och rolig tjej. Det är vell vad jag kan säga utifrån bloggen, mer än så vet jag inte:)

2010-03-23 - 17:07:11
Skrivet av: Anonym

Ibland lite bitchig, men ändå väldigt mogen. Du är trevlig när jag har stött på dig ialla fall =)

2010-03-23 - 20:07:54
Skrivet av: i

du verkar vara en grym tjej! vi verkar ha mycket gemensamt och jag hade verkligen velat känna dig, umgås, festa och ha kul. tror vi hade klickat direkt.

2010-03-23 - 23:07:07

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0