My cool

Aloha bitches!

Är på riktigt bra humör idag, om man jämför med gårdagens ( I don't wanna talk about it) haha. Nu ska jag dra på mig lite smink och bege mig mot luleåtrakten för att hämta hem lite saker så att jag överlever här hemma i piteå. Jag ska ju som sagt flytta hem, men jag kommer ha en sista födelsedagsfest i luleå på lördag. Alla är bjudna (nästan) hoppas inte stekpannor är nödvändiga denna kväll, jag vill helst vakna utan ångest.



Ska även hämta hem min dator,. så nu blir det bloggning för full rulle (hoppas jag). PUSS!


Skrivet av: Anonym

ska du sälja lägenheten och flytta tillbaka till piteå eller vad?

2010-03-01 - 15:31:39

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0