Alexandra Burke

"The bad boys are always catching my eyes."

Godmorgon allihopa!

Jag kom hem från stugan kring halv 9 imorse, och då var jag riktigt trött. Så jag gick och la mig igen och vaknade nu, hihi. Jag måste verkligen se till att vända tillbaka dygnet som det var när kom hem från turkiet.

Igår så åkte vi och handlade när de kom och hämtade mig, sedan åkte vi ut till stugan, lagade middag, drack kaffe, umgicks, såg film. Jag såg The Notebook och det är absolut den bästa filmen som någonsin gjorts. Efter att jag sett den så var Moa sugen på en skräckfilm, och då blev det Rose Red, som är gjord av Stephen King, riktigt bra film det också.



Såhära ser jag ut just nu. Därför ska jag börja göra mig i ordning för jobbet.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0