Gårdagens inköp

Igår var jag i nacka forum och lagade mitt brustna shoppinghjärta. Efteråt kände jag mig lycklig, som en liten flicka på julafton. Jag kände mig fullbordad som människa!


Kavajen som ger en orgasmer, från h&m 599:-

spetshandskar som ska bäras till en vacker sommarklänning, från indiska. 59:-

Somrig nagellack som gör mina groteska naglar vackrare. från h&m 39.50:-

Läppglans från h&m 10 :-/styck, Fyndet för dagen!

svart ring från h&m 59:-

Den ultimata bikinin på en brunbränd kropp, så jävla läcker. 129:-/överdel, 99:-/nederdel.

Det var allting från igår. Nu ska jag gå och göra mig i ordning för att laga middag med bögen. Har varit riktigt duktig idag. Jag har dammtorkat, tvättat, skurat, diskat och you name it. Så nu skiner stället (det var på tiden) haha!

PUSS PÅ ER!


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0