Home!

Nu är jag hemma i våran lilla lägenhet. Tacka gudarna för att min mor är en sådan pedant människa. Jag älskar att komma hemma till en ren lägenhet som framförallt luktar rent. Solen skiner och jag är uppe relativt tidigt så jag ska ta med mig en filt och lägga mig tvärs över gatan i solen.

Igår på flygplatsen så stod mamma och hennes vän ulf och inväntade mig. Sedan åkte vi till M stuga och sov över dära. Så jag har slängts omkring som en handske i snart två veckors tid. Nu är jag hemma och åker igen om 2 veckor. Det finns ingen lugn och ro i ett intressant och fartfyllt liv.









Puss och kram!


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0