My treasure

Jag har noll inspiration idag. Helst av allt hade jag velat lägga mig under täcket och själv-dö i några dagar. Men det är att "get back on track". Fan! Jag har precis mailat, så nu är ännu en sak ur världen. Måste ringa nelly imorgon, fixa lite med de borttappade juvelerna (mina skor). Sedan göra ett och annat ärende imorgon, busy woman.

Jag håller just nu att ladda upp alla bilder från turkiet på facebook, och det känns som att det kommer ta en sådan tid om jag ska lägga upp dem hära och berätta om allting jag gjort. Jag kanske bara kan lägga upp bilderna och skriva en liten text under dem?




Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0