Purple-babe

Nu har jag dragit på mig min nya fina bikini och är redo för solen. Ska ta med mig min filt, min musik och några mackor och sedan beslagta grannens gräsmatta, tacka för det!







Visst är den fin? Och den har en helt underbar lila-färg. PUSS PÅ ER!

Och ni som känner irritationen-flöda när ni ser dessa bilder. Gör er inte besväret att skriva något elakt, för jag kommer inte godkänna dem! KISSES.


Skrivet av: madde

vart har du köpt den?:)

2010-05-20 - 12:48:02
Skrivet av: Terese

den var ruskigt snygg! :)

2010-05-20 - 15:00:04
Blogg: http://thisismylifebiiatches.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Vart är den ifrån? Är det kupor i den?:)

2010-05-20 - 17:41:40
Skrivet av: klara

woow, jättesnygg och fin!! :) Var kommer den ifrån? vad brun du är och jääättefin piercing, längtar tills jag ska göra. De verkar göra enormt omnt. Hur ont göt det på en skala 1-10 och varför? :O PUSS PÅ BÄSTA BÖPGGERKSAN

2010-05-20 - 20:06:15

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0