Spetsshorts

Jag vill ha spetsshortsen från modekungen.se, men dom är jävlat slutsålda. TA MITT LIV! What to do?



Cravings.. tänkt så läckert man kan matcha dessa. DIE!

Skrivet av: paulina

Vilken färg vill du ha och hur kan man matcha dom?

2010-05-24 - 21:04:37
Skrivet av: Anna

Jag kikade just på demdär och tydligen har dem nu kommit in, vilket glädjer mig som bara den! Tyvärr kan jag inte beställa hem dem eftersom jag endast är 17 år och inte själv får beställa hem. Jag bor nämligen i en etta i Luleå, och mina päron i Umeå.. Såå typiskt :/

2010-05-31 - 21:29:21
Skrivet av: ▲ p i n k n a t i o n . s e

Dom är verkligen supersöta :} Beställde liknande, hoppas bara dom passar.

2010-06-26 - 20:57:51
Blogg: http://pinknation.se
Skrivet av: maja

Jag har köpt dom marinblå och de är sååå söta_! men har ingen aning om hur jag ska matcha dom1!!!! snälla kom med tips!!

2010-07-20 - 20:19:57

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0