Turkiet




på bistro bellman - lunch

Dagen på vattenlandet.

brännanN

Jag och Moa käkade jordgubbar på balkongen.

Fest i vip loungen på James dean

På stranden

Moas loverboy, haha









pizza på big ben

på cleopatra beach

På en kina restaurang i stan

Marcus och jag på casablanca bar

Fam. Jakobsson/söderberg på Istanbul restaurang.

På en superfin restaurang uppe i bergen

Jag var på sopp humör den kvällen.

I vip longen på James dean



Finaste moa och jag på basaren.

På någon supermysig restaurang. Där fick jag en ros av en sjukt snygg kille med, haha.

Sötis och jag!

Again

Jag på James dean

Marcus och Killen jag inte minns namnet på.

Parasailing

James dean!

Puss


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0