Turn the page



Klara om Chuck Bass and Blair Waldorf.:

Gud vad ni är söta! :) Är det hemligt eller får man fråga vad han heter och hur ni träffades? Det är så kul att få höra :) förstår om du vill hålla er privat, men undra bara om man fick höra det:) Ni är ju verkligen perfect match!

No comments!

anna om Gossip girl:
dör han på bilden ? jag har aldrig kollat på gossip girl men har är ju inte bara liiiite snygg :|
Han blir skjuten. Men det är omöjligt att han dör, serien är ingenting utan honom.

louise om Sunes is my heart:
har du moppe?
Ja, haha. Men jag kör den otroligt sällan :)

paulina om Spetsshorts:
Vilken färg vill du ha och hur kan man matcha dom?
Jag vill ha dom beiga. Och jag hade tänkt matcha dom till ett oversize linne, en jeansjacka och en par riktigt läckra heels =)

Anonym om Utan dina andetag:
angelica då? :O

Angelica har visat mig hur mycket hon prioriterar våran vänskap och just därför orkar jag inte längre visa engagemang, eller försöka överhuvudtaget. Jag har kämpat för våran vänskap, men ibland är det inte tillräckligt.


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0