when love takes over

Freja om BUUUU!:
Var är navelpiercingen din köpt och när ?
Jag köpte den i turkiet för någon vecka sedan :)


Anonym om Halo:
vars finns shortsen att köpa? bara på en adidasbutik eller nån annanstans med? :)
Jag köpte dom i turkiet, så jag har ingen aning om man kan få tag på dem i sverige:S


Anonym om Picknik:
tja, är kul att läsa om dina dagar, hur går de blir de flytt till sthlm eller lagt de på is?
Jo, det blir i augusti. När skolan börjar om för alla :)


Grabbarna grus  om The past is the past.:
Sjukt god mat ni hade på thai garden ;D // Umegrabbarna :P
Så himla bra! Jag är glad att ni blev nöjda :)



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0